Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Ανδρέας Δανίλης υποψήφιος ευρωβουλευτής του ΕΠΑΜ από το Ρέθυμνο

ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Το σύστημα μεταλλάσσεται, αλλά δεν αλλάζει, 
και βρίσκει πάντα τρόπο να επιβιώνει εις βάρος μου. 
Κι εγώ, πού και πού το παίζω «πολίτης»
που επιλέγω ανάμεσα στην Κική και τον Κοκό.
Αν δεν αλλάξω ΕΓΩ, 
να πάρω την ευθύνη της ζωής μου 
και των αποφάσεών μου στα χέρια μου, 
να πάψω να πιστεύω σε ετερόκλητους ή αυτόκλητους «σωτήρες»,
τότε δεν υπάρχει σωτηρία.
Αν δε στέκομαι κριτικά σε αυτά που μου λένε για να μου χαϊδέψουν τ’ αυτιά, 
αν δεν ελέγχω αυστηρά και αδιάλειπτα 
αυτόν που επιλέγω να με αντιπροσωπεύει, 
αν δεν τιμωρήσω ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΑ
αυτούς που υπέκλεψαν την ψήφο μου 
και με παραμυθιάζουν συστηματικά και ασύστολα
τόσα χρόνια για να με ποδοπατούν μετά, 
τότε, λυπάμαι αδέρφια, 
αλλά θα παραμείνω κατευθυνόμενος όχλος 
και δεν θ’ αξίζω τον τίτλο του ΠΟΛΙΤΗ.

Καλή λευτεριά αδέρφια!

Ο Ανδρέας Δανίλης είναι υποψήφιος ευρωβουλευτής του ΕΠΑΜ από το Ρέθυμνο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου